کد تخفیف نت افراز

اگر به دنبال کد تخفیف نت افراز هستید می توانید از کد UC400RZT استفاده نمایید. تنها کافیست در هنگام سفارش؛ این کد را در بخش کد تخفیف که در تصویر زیر مشخص شده است وارد نمایید.

کد تخفیف نت افراز

با وارد کردن کد تخفیف نت افراز همانطور که در ادامه مشاهده می کنید، مبلغ صورتحساب شامل تخفیف 12 درصدی می شود.

کد تخفیف نت افراز

شرکت نت افراز جزو قوی ترین ارائه دهنده های سرویس های میزبانی وب کشور است. سرویس های هاست این شرکت از دو موقعیت ایران و فرانسه تامین می شوند که قیمت سرویس های هاست فرانسه به دلیل موارد مرتبط با نرخ ارز، مقداری بالاتر است. هاست های نت افراز با کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه می شوند. این موضوع به نظر برخی از افراد، نقطه ضعف محسوب می شود اما در طرف مقابل افراد زیادی هستند که دایرکت ادمین را به سی پنل ترجیح می دهند و یا مشکلی با آن ندارند.

اگر سرویس هاست را بصورت سالانه از نت افراز خریداری کنید، علاوه بر تخفیف سیستمی می توانید از امکان ثبت دامنه رایگان نیز بهره مند شوید.

سرویس های هاست در پلن های اقتصادی، استاندارد و حرفه ای عرضه می شوند. همچنین سرویس های نمایندگی و هاست دانلود نیز ارائه می گردد.

یکی از ویژگی های خوب این شرکت، تعیین دقیق میزان منابع و مصرف مجاز به ازای تعداد بازدید روزانه است. در صورتی که شرکت های دیگر، اطلاعات دقیقی در این خصوص ارائه نمی کنند.

کد تخفیف خرید از سایر شرکت ها: میهن وب هاست

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.